Thursday, February 25, 2010

Setahun sudah anak ku!

img



Hari ni 25.02.2010 genap la usia Zulfadhli SETAHUN!

Yer..sudah setahun rupanya... cepat sungguh masa berlalu.. sudah membesar si kecik ini yek..

img



Gamba rini ketikaberusia 9 hari.. masa ni aku dh pulan g ke rumah.. my IR yang mandi kan dia.. aku tukang jirus jer..hehehe

Ingat lagi aku ketika ia di lahirkan.. kecil jer... comel jer. dan masih kemerah-merahan lagi..

Oh ya..anak aku di lahirkan secara pemedahan, sbb di asongsang dalam kandungan.. kiranya 25.02.2009 tu, aku dtg ke Hospital Kajang menyerah diri la..hehehe

img



Gambar ni pula ketika berusia 2 bulan 14 hari..

Masa nie dia dh celik dn mula lasak... comel jer bila di bedung..tp sekejap jer..pas tu meronta2 nak bebaskan tangan..hehehe

sebaik aku menyambung cuti lagi 30 hari kerana nak bersama lebih lama ngan Zulfadhli..hehehe

img



Gambar ni ketika berusia 11 bulan...

tgk..tgk..cepatkan dia membesar.. x sangka betul..

geram aku nengok gelagat nya.. dan alhamdulilah..sehingga sekarang.. masih lagi menyusu badan.. aku harap dapat teruskan penyusuan untuk anak aku nie..

img



Semoga anak aku akan membesar...membesar dan memebsesar serta menjadi anak yang dapat membantu ibu dan ayahnya ketika dewasa kelak.

Semoga menjadi anak yang berguna dan di sayangi oleh semua org...

Ibu sentiasa mendoakan yan gterbaik untuk anak2 ibu... semoga ceria dan sihat selalu serta di panjang kan usia wahai anak aku..

img




Selamat Hari Jadi Zulfadhli yang Pertama!



p/s : Oh ya..hari ni aku bercuti, sbb bawa Zulfadhli Check Up SETAHUN. Hadiah di hari jadi adalah SUNTIKAN SETAHUN...hehehehe

17 comments:

  1. salam...hepi bday zulfadhli...moga menjd anak yg baik dan mendgr kata ibu,ayah.
    .-= nadia´s last blog ..kawen-kawen =-.

    ReplyDelete
  2. happy birthday...semoga panjang umur dan murah rezeki...dan jadilah anak yang baik dan taat pada kedua ibu bapa...insyaallah...
    .-= lynn hamzah´s last blog ..Cuti2 Lagi =-.

    ReplyDelete
  3. cepat betul amsa berlalu... happy birthday to him

    ReplyDelete
  4. hepi besday adik jelly..
    dari aus jelly..
    hehehe

    ReplyDelete
  5. happy besday to zulfadhli yg bam bam... semoga membesar bagai johan...

    dah boleh minta adik gegirl dah ni.. heheh.. :)
    .-= kak era´s last blog ..BESDAY GIRL.. DISERANG DEMAM..:( =-.

    ReplyDelete
  6. happy birthday zulfadhli, semoga dipanjangkan umo dan dimurahkan rezeki n happy selalu, so cute ngan gigi 2 btgnya tu
    .-= akak su´s last blog ..Selamat Bersuka Ria Kawan-KawanKu =-.

    ReplyDelete
  7. @lynn hamzah,
    terima kasih lynn... doa adalah hadiah terbaik...

    ReplyDelete
  8. @yatie,
    tul..cepat masa berlalu.... nanti bila dh besar... bertambah lagi yg satu..hahahahaha (gatai tul sumi nie...)

    ReplyDelete
  9. @aus,
    aik...ucap jer ker?? hahaha mana adiah dr abang sulung nie..hahahaha

    thanks aus... ucapan pun amat bermakna apa...hehehe

    ReplyDelete
  10. waaaah kejapnya dah setahun kaaaan.... happy bday zulfadli
    .-= sWeEtdARLinG´s last blog ..Pagi2 Dah Kena Paw KFC =-.

    ReplyDelete
  11. wah cute baby..saya tahun nie beruntung kak..dapat 2 anak buah ..ahahaha

    ReplyDelete
  12. owhhh besday budak kecik ni rupanya..hehehe
    .-= Kancilbiru´s last blog ..[CONTEST] Aku & Kancilbiru =-.

    ReplyDelete
  13. @kak era,
    huk...huk...huk..
    terbatuk ibunya membaca komen itu..hahaha
    ishk..ishk...insya allah... ada rezeki ada lah..hehehe..
    thanks kak era...

    ReplyDelete
  14. @Kancilbiru,
    hehehe...iyerla Nizaa oit...
    dh besar dh...setahun dh kan?? hehehe

    ReplyDelete
  15. @ishak,
    hehehe...alhmadulilah.. rezeki tu..
    kak sumi bulan 3 ni ada lagi sorang akan muncul..hehehehe
    anak buah la..

    ReplyDelete
  16. @akak su,
    Thanks Kak Su....
    semoga doa dr kengkawan akan du murahkan lagi rezeki sumi sekeluarga...
    hehehe

    ReplyDelete
  17. @sWeEtdARLinG,
    hehehe.........memang kejap Amy uit...
    rasa cam x puas lagi nak bermain2 dgn si kecik nie lagi..hehehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...