Wednesday, February 10, 2010

Mom Blogger Planet – February 10


Where Moms Unite




Wah...lama sudah aku x buat review pasal MBP nie kan??

Ingat x lagi... tahun lepas aku pernah review MBP... sebenarnya tahun ni nak buat dr awal bulan tu hari.. tp asyik x berkesempatan jer..

Kali ni nak cuba kembali balik membuat review mengenai MBP lak..hehehe..

K.. kengawan sekelian (wah..sopan sungguh aku berkata2 yek) kali nie aku nak bercerita pasal Ambassadors dan Contributors.

Pernah tgk Badge ni??



Cute kan?? kalu la aku dapat kan best... tp x leh.. kritetia2 dia x kena langsung ngan aku ko..

BM pun berterabur..inikan pulak nak berbahasa omputih... mampus aku..lagi berterabur...huhuhu

K, kali nie aku nak bercerita pasa Ambassador dulu, nanti next entry pasal Contributor lak..

K... Little Mama telah pun membuat pilihan dengan memilih 5 org ygn memenuhi kriteria dan selera kak Ros. (selera la konon, macam nak pilih makanan la pulak kan...hahaha )

mbp_ambassador




  • Jiji


Jiji


email: jiji[at]mombloggersplanet.com


Blog : TripleColourLife.




  • Cik Lily Putih


Cik Lily Putih


email: ciklilyputih[at]mombloggersplanet.com


Blog : SiGilaTV.




  • Hanz


Hanz


email: hanz[at]mombloggersplanet.com


Blog : TheHoneyBunch




  • Nia


Nia


email: nia[at]mombloggersplanet.com


Blog : UnListedOne.




  • Juan


Juan


email: juan@mombloggersplanet.com


Blog : BestkotKeras, MyViewsMyReviews and Jadakyra.



To all MBP Ambassadors, welcome aboard!! -------> ni aku pinjam ayat Little Mama yek.. bukan ayat aku..muahahah

Tugas2 Ambassador nie adalah seperti berikut :

  • Moms Forum Moderator

  • Update Any New Blog Contest in the Forum

  • Review blogs in the Moms Review Moms Forum

  • MBP 1st Anniversary Gathering (planning/discussion)

  • dan kerja yang akan di beritahu kelak -----> ni aku gak yang tambah...hahahaha


Pergh..banyak kan kerja mereka.. jadi jgn ingat MBP ni di terajui oleh kak Ros sahaja...tp sekarang telah di bantu oleh ibu2 yang boleh membantu juga ibu2 lain.. Jadi pada yang belum jadi ahli MBP.. meh joint.. best wooo....

Ingat x aku promote pasal Forum MBP ? ha...kali x hingat, g tgk balik entry aku tu.. nanti tau la korang cam ner nak masuk forum MBP tu.

Banyak tau kelebihan bila masuk Forum tu.. macam pandangan korang leh tukar2 tau.. kisah anak, suami, kawan, kekasih pun boleh tau..

Bak kata Hanie :

“Yeah, moms BLOG – about diapers, stretch marks, the sale at IKEA, resipi tart nenas, Cristiano Ronaldo, the latest Bollywood movie, the Riemann Hypothesis, etc.. ‘cos we know everything!”



MBP


Nak tahu lebih lanjut.. jom sertai MBP!


11 comments:

  1. wahh.. siap ada nama aku lagi tu.
    hahaha.. perasan glamer jap
    .-= h4ni3´s last blog ..Happy Anniversary =-.

    ReplyDelete
  2. oic, agak2 diorang ni ada gaji ke kak??
    .-= zaila´s last blog ..Mood Kurang =-.

    ReplyDelete
  3. wah,saya mahu promote juga lak pasni...from daddy to all...hik3..
    .-= eyriqazz´s last blog ..My ? Cheque From Nuffnang =-.

    ReplyDelete
  4. wahhhh...cam best jer mom bloggers nih....hehehe...semua topik ade...

    regards,
    Triplesmiley
    .-= sofia´s last blog ..Tips Joined Mentor =-.

    ReplyDelete
  5. @h4ni3,
    muahahaha....tul apa..
    apa yg ko tulih..so malas la nak tuliskan..
    baik aku copy paste jer ayat ko...
    alang2 tu..meh aku promote blog ko..hahaha

    ReplyDelete
  6. @zaila,
    mana ada gaji...
    sumer Ambassadors tidak di bayar gaji..sumer bekerja dengan sukarela...
    kak sumi tu hari mcm nak joint..tp masa tidak mengizinkan la..hehehe
    mungkin di lain masa kot..

    ReplyDelete
  7. @eyriqazz,
    Eh..boleh la Eyriqq...
    nanti dapat point dr MBP kalu kita wat promote/review blog MBP..
    Eyriqq ada kelebihan..leh la promote blog MBP pada redears eyriq..

    ReplyDelete
  8. @sofia,
    yup...memang menarik dn tertarik sofia..
    kalu sofia nak joint pun boleh..x semestinya yg dh kawen kene joint..
    yg belum pasti akan menjadi ibu juga kan??
    meh la berkongsi ilmu di MBP..hehehe

    ReplyDelete
  9. @sumijelly,
    ye betul kata sumi tuh. I totally agree

    ReplyDelete
  10. eh! muke kite pun ade kat sini ek?
    thks sumi for promoting. pas nie klu ade MBP event lagi, koranglah orang pertama aku letak nama dlm list okeh!

    ReplyDelete
  11. @CikLilyPutih,
    hahaha.... mesti la ada... kata promote MBP..meh aku promote sekali Ambassadors dulu. Eh adalagi meh Events?? best..best..harap2 masih boleh menruskan aktivit bersama rakan lagi...hahahaha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...