Wednesday, February 24, 2010

Bertambah lagi anak ku

er..pada hari ahad yang lepas..aku baru jer menerima anak lelaki yg baru..

seronok sungguh bila dpt dapat anak yg baru lahir...

opsssssss.......... tp bukan aku la yg melahirkan tp aku punya biras (abg ipar aku punya isteri daaa.......) hehehe

suspen jer kan... hehehehe

img



Anak ini dilahirkan pada 21.02.2010 pada pukul 4.00pg di Hospital Pusrawi, Jln Tun Razak.

Secara normal dgn berat kelahiran 3.3 kg..

img



Skrg anak2 zaman moden..

lahir2 jer dh celik mata kan??

tgk la..masa aku dtg..luas ko mata dia..melilau sana melilau sini..hehehee

img



Suka Danial bila aku suh posing..

" apa nama baby tu ibu?"

"namanya ADAM"

"oh...ADAM"

pas tu sekali lagi bila tnya senang jer menjawab..bermakna Danial dh mula pandai mengingati setiap perbualan..hehehehe

img



Iskandar lak..kalu suh ambik gmbr ikut mood dia..

kalu dia nak ambik..berdiri la kat sebelah..

kalu tidak kang.. duk la jejauh..

img



ewah...sangat ringan ko bila mendukung nya..

sbb dh lama dh x dukung bayi sekecil tu..

last sekali pada 25.02.2009...hahaha... tu masa Zulfadhli lahir...

kiranya dia awal 4 hari ngan anak aku la lahirnya..

oh ya..baju tu baru aku beli, korang x pasan ker??... chantik x?? hahaha..saja jer nak tayang kat korang... hahahaha

img



tu dia.. bila dh suh anak yg ambik kan..

kepala ayahnya kene cantas..hahahaha...

Zulfadhli x der perasaan sungguh bila aku tayang bayi tu kat dia..

mungkin belum memahami kot..hahaha.. elok la.. bukan skrg pun aku nak mengandung kan..

lambat lagi la..hahahaha

img



Amboi..senyum lebar Zulhfadli tu..

lagi 1 hari genapla usia anak aku ni 1 tahun..

cepat sungguh dia membesar... rasa x percaya pulak..hikhikhik...

10 comments:

  1. comel anak buah sumi..sumi bila next?
    .-= eyriqazz´s last blog ..Tuah Ayam Nampak di Kaki =-.

    ReplyDelete
  2. @eyriqazz,
    muahahaha...soklan ko sungguh berbisa tul..
    oit..Zulfadhli baru jer 1 tahun..
    nanti kuar lagi lelaki..
    pening pala la pulak eyriqq nak pilih menantu..hahaha

    ReplyDelete
  3. lol , mummy beli baju baru ke..
    hahak.
    tayang baby dan baju..
    hahaha...
    ape2 pum..
    saye anak sulung..
    sbb plg besa..
    hahahak..

    ReplyDelete
  4. @aus,
    cheit.... iyerla..iyerla.. ko tu sulung..
    sok mummy nak jenjalan..sila jg adik2 mu yek..muahahaha

    ReplyDelete
  5. @sumijelly,
    x boleh la mummy..
    along ade kelas..
    hahaha

    ReplyDelete
  6. @aus,
    tgk..tgk...br suh tlg tgk adik dh x leh..
    nanti mummy belikan la sumijelly sebalang tu aus manis..muahahaha

    ReplyDelete
  7. cutenye dia, limpahan kasih sayang atas kurniaan tuhan ni!

    a nang for u! nang this for nuffnang birthday
    .-= IyouweBlog.com´s last blog ..Happy Birthday Nuffnang! =-.

    ReplyDelete
  8. @IyouweBlog.com,
    thanks for the wish... yup... bila di sayangi..melipah luah la kasih sayang itu..hehehe

    ReplyDelete
  9. sweet s*j12:02 PM

    si kecil tu mmg x mmahami apa2 kak shila..dia th senyum jer..dah la nmpk gigi 2 btg..geram btl org..

    ReplyDelete
  10. @sweet s*j,
    hahahaha....................geram yek... sabar jerla ko nie....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...