Monday, August 10, 2009

NUFFNANG berwajah baru...

wah.....tetiba aku click Nuffnang...
aku nampak sesuatu yang berubah la...
iyer....laman web yang telah diwajah barukan...

aku rasa design dan susun atur nya kali nie amat la menarik...
dan yang lebih aku suker..
ada pilihan bahasa...
sama ada BM @ BI...
x cayo...?? korang tgk la sendiri..

Nuffang NEW



aku rasa dengan adanya pilihan bahasa...
akan bertambah la lagi ahli NUFFNANG..
maklumla..sebahagian ahli ada yg lebih gemar berbahasa malaysia..
macam?? aku la..hahaha...:)
aku BI boleh la..nak paham semua..emmm..x juga..
sekadar paham sendiri.. kira sendiri baca, sendiri paham..
nak ceritakan balik..adess... x dapek la..

so..aku suker sangat perubahan ini..
TAHNIAH...TAHNIAH Nuffnang..
ni yang aku bersemangat nak berNUFFNANG..
hahahahaha.......

eh..eh..mcm ada pelik lak perkataan itu..
atau aku yg salah pandang.. 8)

Nuffnang SJ

3 comments:

  1. tengok nuffnang pagi2 isnin, macam ada makna jer....? berapa bertambah? kekekeke
    .-= sWeEtDaRLinG´s last blog ..Pizza Hut vs Puasa.. =-.

    ReplyDelete
  2. admin6:01 PM

    waaa........mana ada apa2 makna..
    mlm td lambat tido.. :)
    pass gosok baju mata x leh lelap lak..
    saja2 lelawat blog org...tetiba ingat nuffnang..
    amount?? waaa........cam tu jer...
    baru RM0.50 .... lagi haru....... =(

    ReplyDelete
  3. [...] August Nuffnang memperbaharui blog mereka dengan wajah yang lebih mesra alam. Kiranya aku gak la org yg terawal2 melihat nya secara [...]

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...