Friday, August 14, 2009

Got X, Got Friends Promotion

wah...siapa pelanggan CELCOM terutamanya XPAX..
ada peraduan untuk korang yang menjadi pelanggan setia XPAX

Got X, Got Friends yang berlangsung dari 27 July 2009 - 8 November 2009
hadiah lak terbahagi pada 2 peringkat, mingguan dan utama....
yang penting hadiah utamanya RM15,000.00 ko....
x moh ker?? mana tau ada tuah ker...
kot terpilih, jgn la pulak lupa kat aku nie..

so...dari aku membebel..meh sini aku tunjuk cara nak masuk..
aku pun masuk tau...mana tau tuah anak2 la katakan...
aku pulak pelanggan setia celom dari tahun 1998 tau..
no hanpdhone pun masih kekal sehingga ke hari ini...
tengok..tengok... bertapa setia nya aku tau....

k... memula korang masuk la laman web XPAX dulu..
kalau x macam mana nak sertai peraduan ni...
kendian korang baca la syarat2nya...
tapi aku suggest korang register dulu sebelum masuk..
kalu register lagi bagus tau, sebab mana la tau ada peluang nak berparty
berparty ngan POP SHUVIT tau......
ala bukan lama pun nak register...
sekejap jerrrr.........

xpax 1





langkah seterusnya, korang pilih la cara macam mana nak upload gambar
melalaui laman web, facebook atau MMS..

xpax 2



dah faham kan? so korang leh ke langkah seterusnya

xpax 3



tgk..tgk...kalu korang x register, susah nak sertainya..
baik korang register....

xpax 4



k..masa tuk upload gambar lak...
korang leh upload sehingga 30 keping tau...
tapi aku upload 1 jer dulu..nanti aku tmbh lagi yekk.....

xpax 5



pas tu korang bagi la keterangan pasal gambar tu kan..
korang letak la apa-apa...
janji mantap...hahahaha

xpax 6



tunggu la dia loading tuk upload gambar ru....

xpax 7



ha...dah siap... korang tunggu pengesahan emel dr Xpax..
kendian log in balik, then cari gambar korang...

xpax 8



tgk..tgk..gambar anak aku dah upload kat dalam wallpaper Xpax nie..
huhuhuhuhu..........so..selamat mencuba yek.....!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...