Thursday, August 27, 2009

Giliran Zulfdhli pulak x sihat...

alahai...cian tul anak aku yang bongsu nie??
bongsu...?? iyerla bongsu..
dah aku lom nak bersalin lagi..kira dia bongsu la..
memula si Danial yang x sihat, kendian si Iskandar lak kena..
sekarang nie Si Zulfadhli...

zul 1



memula mcm panas2 suam...lepas tu start batuk..
sekali malam ahad panas giler...
tp sebaik masa tu dh g klinik...
doc Shamsiah bekalkan ubat demam + batuk..

zul



selalunya anak2 aku suhu panas nya naik waktu malam..
siang sumer sihat dan cergas...
cuma malam jer aku kene lebih take care..
x perla cayang...skrg ibu jaga kamu..
esok ibu dh tua, kamu pula jaga ibu dan ayah yek..
hhuhuhuh.......
sayang anak ibu!

2 comments:

  1. cutenya dia tidur sambil pegang puting... anak2 aku pun selalu demam waktu malam.. siang sibuk meloncat2

    ReplyDelete
  2. admin2:44 AM

    @sWeEtDaRLinG,
    standardkan...anak2 selalu malam jer panas..
    siang sihat ko..
    hehehe.....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...