Saturday, August 08, 2009

Mari sambung ngecat...

huhuhuhu.....last week kan dah cat pagar tu kan..
tapi disebabkan cat lak HABIS...
sambung la kerja ngecat tu hari ni...:love:

cat pagar



cuaca kat luar aku tgk cerah dan kadang kala cam mendung jer...
tapi kalu setakat nak tambah lagi satu kali layer...
aku rasa boleh kot....
harap2 x hujan lagi...
biarla kering cat pagar tu dulu....



jiran aku lalu lalang siap tanya
"hai...pagar raya ker??"
hahahaha...poser pun belum, dah tanya raya.....
ala...kira boleh la kot..
nak tukar langsir x der wit..
kita tukar kaler pagar jerla..
janji bertukar...hahahaha

kari ayam



aku lak..kat dalam umah memasak..
masak tuk tengahari...
dah pepagi IR aku g pasar KAJANG...
harusla memasakkan...

masak



ala...masak ayam kari jerla...
dah x der idea arr nak masak apa...
kang x masak, tetiba lak lapar..
lagi malas nak kuar g beli lauk kan...
apa salahnya sekali sekala memasak...
selalu tapau jer...

anak



anak2 aku lak..
duk depan ruang tamu..
si Iskandar makan nasi ngan mak su nya..
si Danial lak tgk TV...
sebaik Zulfadhli tgh tido...
x derla kelam kabut cikit nak memasak...

wah..aku sejak berbroadband..
leh update la pulak weekend jer aktiviti..
kalu idak...tunggu opis hour jerla..
itu pun ada kala x sempat gak nak mengupdate..
k...ku sudahi entry ku,,,

Selamat menjamu selera.....
hehehehehe


4 comments:

  1. kalo ujan, kasi payung laa itu pagar... hik hik hik hik
    .-= sweetdarling´s last blog ..Exabytes’ Contest =-.

    ReplyDelete
  2. admin4:39 PM

    wah..wah... ada ka suh payung pagar
    x der maknanya nak ujan..
    skrg musim panas...
    hahahaha

    ReplyDelete
  3. putih??? huehueheuhue... suke putih tapi tak larat nak tgk bila kaler dah turun.

    umah zana yg kaler cream(dalam) dah mcm2 kesan dah dindingnya.

    anak2 anak... :D
    .-= Zana´s last blog ..Seee! =-.

    ReplyDelete
  4. admin6:04 PM

    hehehe...tu pasal x moh cat lagi kat dalam..
    tunggu betul2 kotor baru cat..
    agak2 kalu cat itam menawan x dlm umah..
    hahahaha....gelap jer umah tu kan??
    confirm x kotor dinding lagi..
    hahahaha......... :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...