Sunday, August 30, 2009

Alahai...NETKL...

Pagi tadi, aku try bukak website aku nie..
asal la x leh bukak..
salah password ker??
then aku bukak la email dr NETKL..
sekali server down la..
erk...down??
inila 1st time aku menghadapinya..

aku ingat sumer entry aku ilang,
iyer ilang...hanya entry pada 28.08.09 sahaj x di back up..
habis entry ayam golek aku ilang..
err...cam na nak dpt balik yek..
aku dh la x buat back up entry..
waaa.....

ni la emel aku dpt dr NETKL..
ikut pemahaman aku..di aback up hanya pada 28.08.09 jer kan?
tul x??
waa.....tetiba tingat kat En Megat lak..
dia kan pakat IT nie..huhuhu..
tolong! tolong!..sapa yg paham emel ni..
leh terangkan detail x??
waa.........waa...........

EMEL DR NETKL
Subject: Latest & Final Update : IP xxx.xx.xx.xxx : Update terbaru/terakhir IP xxx.xx.xx.xxx

Latest & Final Update : IP xxx.xx.xx.xxx
--------------

All accounts have been fully restored.

If you are still facing any problem (unable to open website, fail to login into cPanel, etc..), kindly contact us ASAP.

Please be informed that the backup restored is the one at early morning of 28/08/2009, whereby there is no backup for today (29/08/2009), due to hard disc failure this morning itself.

Sorry for inconveniences caused, and thanks so much for your patience & understanding.

---------------

Update terbaru/terakhir IP : xxx.xx.xx.xxx
--------------

Semua akaun sudah siap direstore

Jika anda masih menghadapi masalah (website tak boleh buka, tak boleh login cPanel, etc..) sila hubungi kami dengan semula.

Harap maklum bahawa backup yang direstore ialah awal pagi 28/08/2009, yang mana hari ini, 29/08/2009 tidak ada backup sebab hard disk fail pada pagi ini juga.

Mohon maaf diatas kesulitan dan terimakasih kerana memahami.

NetKL Networkl
http://www.netkl.com

1 comment:

  1. [...] aku mula berdomain, ini juga pertama kali aku mengalami masalah server oleh Net KL. Habis entry aku pada hari tu x leh cover balik…ilang begitu aja.. sejak kejadian tu, aku mula buat back up [...]

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...