Tuesday, August 18, 2009

Invitation to Premiere Screening of Orphan by Nuffnang

Orphan



wah...bestnya...
dapat invitation dari Nuffnang la...
dapat tiket free...
huhuhuhuh....
esok leh tgk wayang... nak ker IR aku g yek??
x dpt g ngan dia, ajak la adik aku...apa susah...
huhuhu...pat pat siku lipat..
siapa cepat dia dapat....

nuffnang



aku dapat tiket ni sempena aku memberi komen kat blog Nuffnang la..
derang adakan peraduan kecil2 lan yg sumer leh dapat...
ala..hanya komen kat blog derang..
pas tu tunggu la reply dr derang..
kalu untung, leh dapat tiket...
kalu tidak..g la beli tiket sendiri...hahahaha

thanks to Nuffnang...
akan ku munculkan diriku esok...
huhuhu........ :love:

2 comments:

  1. [...] dapat tgk wayang… lepas dapat jemputan dari Nuffanng semalam… aku ngan my IR g Mid Valley tgk wayang.. lama rasanya x berdua tgk wayang… [...]

    ReplyDelete
  2. [...] kali aku masuk peraduan yang di anjurkan Nuffnang aku berjaya mendapat Jemputan menonton wayang bertajuk ORPHAN. Kebetulan jugak aku lama x tgk wayang bersama ngan IR aku kan..maka inilah masanya aku [...]

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...