Wednesday, August 26, 2009

Check up 6 bulan

semalam genap la 6 bulan Zulfadhli...
cepat jer rasa masa berlalu...
cam biasa... check up bulanan..
aku selalu wat kat Klinik Kesihatan Semenyih
sebab dari Danial hingga ZUlfadhli kat situ aja..
senang...tempat dh biasa..
tau dek misi situ aku dh pindah, sure kene g Bangi..
huhuhuhuh........

zul



ni muker yang nak kene check up..hehehe... terpinga-pinga tgk aku snap gambar...hehehe.... asal Zul? pelik ker? hehehe

klinik



memula kene ambik nombor pas tu letak kat kat sini... hehehe... skrg musim H1N1 lagi.. maka sumer misi kat citu pakai MASK.. mencegak lebih baik dr mengubati.. tul x?

klimik



pas tu.. derang panggil nama.. pergi sini lak..

kat sini kene bukak segala baju, suar ngan pampers... nak timbang berat badan la.. disebabkan masih kecil lagi.. maka timbang baring la.. sok dh leh duduk..timbang duduk lak..

timbang



tu dia...setelah di bogelka... sencored cikit... kang malu lak..

punya la susah nak suh dia duk diam.. oegang sana.. pegang sini... geram aku wei!

timbang



hohoho... 6.9 kg?? emmm... tul ker.. dh gerak sana.. gerak sini..

x pueh hati aku ko.. meh timbang lagi sekali..

timbang



ha... 7.03 kg... baru betull...

mentang.mentang misi tu aku kenal.. 2-3 kali sku suh timbang lagi...

tu la untung nya kalu g klinik kalu dh kenal mengenali.. senang nak borak2 ko..

zulfadhli



setelah di timbang... haus la pulak kan.. maka ku suh mak su nya suapkan..

air putih jer... susu jap lagi yek sayang! hehehe

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...