Wednesday, May 07, 2008

Perrrrrgggggghh..kenyang tu...




Burger



hehehe........hari ni kawan aku banjer makan la pulak..
Kawan sama batch masuk kerja tahun 2006 dulu...
Ajak aku makan..tp suh aku pilih tempat.......
apa lagi..aku pilihlah Mc'Donalds......hehehehe......



Maklumla orang nak banjer kan.......
so, kene la pilih tempat best...



kalu setakat kat kedai mamak...aku pun leh banjer......hahahaha......
sebaik aku x ajak makan kat kenny rogers......
lagi mahal tempat tu.mau habis RM50 kang.....
nanti kopak lak duit member aku kang...kehkehkeh........
x perla...kat Mc'Donalds pun kira ok apa......
janji leh makan.......tul x??
kehkehkeh........



burger 2




memang besar giler la burger nie........
Mega Mac ni, bukan Big Mac...
ada 4 keping daging tu......terhad tau........heheheh



Tapi yang pasti, aku akan merindui Putrajaya.......
mana sama ngan KL...KL sibuk, sesak, padat......
Putrajaya jalan nya x sesibuk di KL.......huhuuu.....
x per...aku akan kembali jua ke Putrajaya satu hari nanti.......
tapi x tau la bila...
yang pasti.....
PUTRAJAYA.....tunggu aku.......!!!!
kehkehkeh.............



sumijelly

3 comments:

  1. mak aiii... sakannye ko melantak... hahahahhaha

    ReplyDelete
  2. princessredtulip3:11 PM

    aku kalu makan tu, mau termuntah... tapi bila dah tgk ko makan masa gathering aritu.. aku caya ko leh abis kan burger MEGA MAC tu.. kui kui kui...

    ReplyDelete
  3. sumijelly3:18 PM

    hahaha......... meamgn habis pun......
    sebaik aku ada malu cikit la......
    kalu x, mau nak beli lagi satu..
    kehkehke...........

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...