Monday, May 12, 2008

Terbang ke KOREA

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

Hari 11.05.2008 suami aku akan berlepas ke KOREA
selama 3 Minggu.......dari 11.05 - 30.05.......
tinggal la aku dan anak2........
sebaik aku pandai Drive.....
kalu x memang tersadai la kete kat umah.......

kebetulan suami aku bertolak sehari sebelum aku bekerja di tempat baru........
12.05.2008 pulak aku lapor diri di PWTC.......
nampaknya aku pergi kerja seorang diri la.....
terasa sungguh keseorangan......

x perla....suami ku pergi pun bukan saja2...
tapi pergi kursus yang di anjurkan oleh Jabatan dia......
aku dan anak2 hantar 'ayahnya' ke airport....
pukul 8 mlam kami bertolak......
bersama dengan keluarga mentua aku......

selepas selesai menghantar suami ku .......
bermula la episod aku menguruskan diri sendiri.....
Sayang.........
akan ku tunggu kepulangan mu......
hehehe............... :-)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...