Friday, May 09, 2008

Hari terakhir ku di NRE......



Hari nie hari terakhir aku untuk berkhidmat di NRE, Putrajaya...
Isnin 12 Mei'08, aku akan mula di tempat baru..
di celah2 kesibukan kota, di tengah2 bandaraya......
di kiri kanan penuh dengan pancaroba...
penuh dengan godaan.....(godaan shopping)......
kehkehekeh........

oo........Tuhan, tabahkan la hati aku bila berada di Bandaraya.......
bukan x pernah kerja kat area KL........
tp aku rasa better lagi kerja kat Putrajaya...........
kat Putrajaya, aku pasti x dapat membelanjakan duit gaji aku....
tapi kalu kat KL......adessssss........
aku rasa x sampai 2 hari gaji kuar leh habis........
dekat pulak ngan The Mall, Jalan TAR, Sogo, Pertama.........

Semoga aku dapat mengawal NAFSU shopping aku........
nak pula kawan2 aku ramai kat area KL.....
jangan pula derang goda aku g shopping......
kehkehkeh...

okla, aku rasa setakat ini ajalah coretan aku..
ada masa aku sambung lagi...
ok la..adios......

3 comments:

  1. princessredtulip3:08 PM

    gudluck sumi... selamat menempuh pengalaman baru..

    ReplyDelete
  2. sumijelly3:17 PM

    thank you.........
    mesti rindu giler kat korang la nanti........
    hehehe...........

    ReplyDelete
  3. klau nak tepis godaan senang je.. meh kad bank ko aku pegang.. wakakakakaka... selamat duit ko...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...