Monday, May 26, 2008

Cuti Sekolah Kembali Lagi..............

Salam.......
Cuti sekolah kembali lagi......
apa lagi......riuh rumah parents aku kat Pandan Indah.....
mana x nya.........akak aku dr Lipis pulang.....
ala-ala balik kampung la.....
tp bukan balik kampung, balik bandar......hahahah

cian anak-anak buah aku.......
selalu kalu cuti sekolah org balik kampung..
tp derang..balik bandar, tempat sesak lak tu..
nak wat cma ner.....dah situ wan dan atuknya tinggal...
termasuk la dengan anak2 aku....

kalu nak merasa balik kampung........
tunggu time RAYA jerla....
masa tu baru balik kampung, kat Melaka.......
tu pun sebaik ada Kampung kat Melaka......
kalu x...x der la nak merasa suasana balik kampung.....

sempena kakak kesayangan aku balik..
sempat la dia menghadiahkan aku seutas gelang tangan....
yg direka dan dibuat sendiri menggunakan idea yg x seberapa....


ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more



Boleh la kalu setakat nak jual kat jiran tetangga......
dah kata suri rumah......mana ada kerja kan......
so, dia pun merajinkan diri untuk buat gelang tu.....
aku pun apa lagi.......pucuk dicita ulam mendatang..
org dah bagi, kita ambik jerla kan........

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...