Monday, May 19, 2008

Miss u all so much...........

miss u


 Hai there...........huhuhu


rasanya hampir seminggu x muncul kan...


insya allah, ada masa aku akan buat back posting.huhuhu..........


banyak nak citer.,....tp masa x mengizinkan.


maklumla...........tempat baru, suasana pun baru.....


buat masa nie.alhamdulilah.x der apa2 lagi masalah.


x tau la akan dtg mcm mana kan..........


cuma kekadang.bila bersendirian.....kenangan lama mengamit memori.


chewah........mcm nostalgia la pulak.


apa2 pun.dr sokongan kawan2 yg tersayang la aku mampu mengharungi nyer.


tanpa kawan2 dan insan tersayang,,,mungkin aku leh hilang semangat.......


tp dengan mereka nie la aku masih teguh berdiri,..


perghhh.apa la aku melalut daa.......... k la.


nanti ada masa aku update lagi yek.


chowwwwwwwww.....................


custom image

2 comments:

  1. princessredtulip11:26 PM

    kadang kita kena berkorban benda-benda yang membawa keseronokan ini untuk satu arah hidup yang lebih baik... [apa aku melalut ni?]

    ReplyDelete
  2. sumijelly4:22 PM

    hahaha...x per lip...
    janji ada komen...
    hahahahaha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...