Monday, December 09, 2013

Mendapat apa yang dihajati....

Alhamdulilah….. Danial dah pun bersunat…. dan dia berjaya mencapai kedudukan yang saya dan my IR sasarkan…,

Lagi 1 minggu hari jadi nya bakal tiba…

Saya telah berjanjji untuk membeli BASIKAL seperti yang dipinta…



Basikal 20′ jer yang boleh dibeli dan digunapakai….

Kalu beli besar kang x sampai lak kakinya..ini pun baru nak biasakan naik basikal tanpa 2 tayar sokongan.., hik3



Lepas jer beli…tak sabar..sabar nak pusing keliling rumah…

Suka bila dapat….tp waktu hujung minggu jerla dia boleh bawa… sebab hari biasa saya pulang ke rumah pun dah kul 6 ptg… nak masak la..nak kemas umah laa…

 
Saya jarang biarkan anak2 naik basikal tanpa pengawasan..masih tak yakin lagi..hik3

Sekarang ni pun dia dah minta nak naik basikal tuk pergi mengaji di surau…tapi saya yang risau takut ilang pula…huhuhu

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...