Thursday, February 28, 2013

Acara Huggies Dry Pants ‘Tukarlah Untuk Lebih Senang Dipakai’ Di Mydin USJ!!

Tak tahu nak kemana hujung minggu ni?? haaa... apa kata singgah di Maydin USJ untuk Acara Huggies Dry Pants ‘Tukarlah Untuk Lebih Senang Dipakai’.


Acara roadshow : “Huggies Tukarlah untuk Lebih Senang Dipakai”
Tarikh : 25 Februari 2013 ke 3 Mac 2013
Tempat : Mydin USJ, Selangor

Terdapat pelbagai  acara untuk seisi keluarga dengan persembahan, promosi hebat, hadiah percuma, permainan, pertunjukan silap mata dan pelbagai aktiviti yang menarik!





 Singgahlah di booth Huggies juga untuk mendapatkan sampel percuma Huggies yek!


Huggies Dry Pants memang sesuai untuk si manja yang semakin akftif dan lasak. Dah cuba ke belum? Belum??.. kene la cuba... sebab bila dah mencubanya pasti korang tertarik sebab sangat mudah untuk menggunakan nya.. hanya koyak, salim dan lepas!! Mudah bukan?

Dengan peregang lembut di bahagian tepi memberikan lebih keselesaan dan membantu menghalang kesan merah walaupaun semasa anak korang sedang bergerak dan terdapat sistem pengunci untuk menghalang kebocoran. Tambahan pula, Huggies adalah jenama lampin bayi pakai buang pertama Malaysia yang terbukti secara klinikal dapat membantu menghalang ruam lampin!

Ohya..... terdapat juga "Sesi Cabaran Tukar Lampin 30 Saat Huggies" dimana acara tersebut akan diadakan setiap hari pada masa berikut :
  • 10.30 pagi
  • 2.00 petang
  • 8.00 malam.
Dan yang terakhir sekali adalah acara penutup yang akan berlangsung pada :

Tarikh : 3 Mac 2013 (Ahad)
Waktu : 8 malam hingga 9 malam

Jadi, datanglah beramai-ramai ya dan jangna lepaskan peluang untuk menyertai pelbagai acara!

Huggies® ialah salah satu jenama penjagaan bayi dan kanak-kanak terkemuka di Malaysia. Ia membekalkan pelbagai rangkaian lampin pakai buang dan lampin seluar kepada ibu dan bayi untuk membantu mengekalkan kulit yang sihat dan membuatkan bayi sentiasa gembira. Untuk maklumat lanjut, sila layari www.huggies.com.my atau www.facebook.com/Huggies.Malaysia.

1 comment:

  1. thanks for sharng about event huggies dry pants party...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...