Saturday, February 16, 2013

Selamat Ulangtahun Nuffnang yang ke 6!

rumrolls* Nuffnang 6th Birthday Bash! *fireworks*
*
*
*
*
*
*


Wahhhh.......... macam tak percaya.. dah 6 tahun usia Nuffnang. Macam tak percaya lagi ni...hik3....... cepat sungguh masa berlaluu kan? Kalu dah berusia 6 tahun biasanya dah bersekolah....... dan dalam pra persekolahan sebelum masuk sekolah rendah kan? Sama usianya dengan anak kedua saya Iskandar...

Tahun lepas saya berkesempatan menyertai  sambutan harijadi Nuffnang di Neverland, KL


Ramai blogger yang turut hadir memeriahkan lagi majlis tersebut... jadi kali ni saya tak nak ketinggalan menghadirinya........ (eh..puas cari entry tahun lepas, tapi tak jumpa..huhuh)

Ok...... saya nampak disitu ada Arwah Jejai... kali ni kalu g event mesti terasa tanpa kehadiran nya.... (Al-fathihah)

Untuk kali ni,Nuffnang memberi kelainan untuk majlis harijadinya iaitu memberi peluang kepada blogger untuk memilih lagu-lagu kegemaran untuk di putarkan pada hari tersebut....

Jadi saya telah pun memilih  5 buah lagu yang terdiri daripada penyanyi yang terkenal lagi mahsyur....

Ialah mesti la nak lagu yang rancak2 dan best. Ini lah pilihan saya iaitu :

  1. Waka Waka (This Time for Africa) - Shakira
  2. Diamonds - Raihanna 
  3. One More Night - Maroon 5  
  4. Locked Out Of Heaven - Bruno Mars  
  5. Gangnam Style - Psy  
Selepas dah pilih haruslah sebarkan pada rakan2 di Faecebook dan Twitter kan?

Nanti ada yang tak tahu pula... kalu dah tahu mana tahu mereka pun suka dengar.....



Ok.....dah Siap!!!

Jadi saya dah pilih 5 lagu yang saya rasakan perlu di mainkan pada hari tersebut. Harap2saya dapat pergi ke majlis tersebut....


Kalu korang nak joint sekali Nuffnang 6th Birthday Bash! ni....... apa kata buat entry macam saya.

Mana tahu kita terpilih, jadi boleh la kita berjumpa di sana bersama2!!!
  Dah bersedia nak berparty?

2 comments:

  1. Hi kak sumi.. Salam.. dah dapat invitation dari nuffnang? =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pergi dik...jumpa kat sana yek...

      Nanti tegur2 kak sumi tau. ..

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...