Wednesday, February 20, 2013

Fizz Fairuzz putus tunang selepas seminggu

Kuala Lumpur: Pertunangan Fizz Fairuz hanya bertahan seminggu apabila pelakon itu memutuskan ikatan dengan tunangnya Ahad lalu, selepas mengetahui wanita berkenaan rupa-rupanya sudah bersuami.

“Saya benar-benar tertipu dan tidak menyangka tunang saya itu isteri orang,” kata Fizz, 34, semalam.

Pertunangan Fizz secara diam-diam dengan seorang wanita berusia 26 tahun di Kuantan, Pahang pada 10 Februari lalu, mengejutkan banyak pihak kerana sebelum ini dia hangat bercinta dengan pelakon, Almy Nadia, 27, sejak tujuh tahun lalu.

Saya tidak menyangka perkara sebegini berlaku dan kehidupan saya seolah-olah ‘diatur’ oleh dia (bekas tunangnya) sejak kami berkenalan setahun lalu,” katanya yang menyifatkan kemungkinan dia terkena buatan orang.

Photobucket

Fizz berkata, "empat hari selepas bertunang iaitu pada Khamis lalu, baru dia tahu tunangannya itu isteri kedua seorang usahawan berusia 40-an dan mereka bernikah di selatan Thailand beberapa tahun lalu."


*********************************************


Ishk.. macam tak logik jer.... g majlis tunang happy semacam jer siap ambik2 gambar, siap sarung2 cincin....huhuhuh......

Tak tahu la citer disebaliknya.... semoga menjadi pengajaran pada pemuda pemudi masa kini.. dan juga untuk diri saya yang memiliki 4 orang anak bujang....huhuhuh


1 comment:

  1. mungkin die xsdr

    tapi ex tunang die takkan tatau sttus sendiri

    nmpak sngt menipunye

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...