Friday, February 15, 2013

Jomlah Join Contest Blog Kakinakl.com



Saya pun nak joint juga peraduan yang di anjurkan dari Kak Ina KL ni....

Saya kenal Kak Ina ni dari Tahun 2009. Kenal Kak Ina pun sebab sama-sama joint event bersama Nuffnang. Masa tu Majlis Berbuka Puasa Bersama Nuffnang di KLCC......... seronok masa tu...... dapat berkenal2 lan......... Sekarang dah kurang berjumpa.. saya pun dah kurang joint Event Nuffnang. ohw...sungguh sedih.....

Walaupun tak jumpa selalu, masing-masing masih berhubung melalui telefon dan juga FB.. eh.. eh.. apa hengat kami tak der calling-calling ker?? hehehehe. Cuma tak tulis surat jer sebagai penghubung...hik3

Apa yang menriknya dari blog Kak Ina KL ni adalah RESEPI-RESEPINYA yang memang dari hasil tangan sendiri. Dimana dia olah serba sedikit ramuan dan cara masakan nya... Saya rajin gak google resepi, mesti masuk dalam blog dia juga... nampak sangat resepi kak ina ni senang kan?

Yang nyata saya pernah merasa KUKIS darinya.... ohw..sangat sedap, tapi tak berkesempatan nak order lagi kerana tak der masa nak berjumpa dengna Kak Ina. Maklum la saya ni duduk Bangi, agak susah sikit nak ke KL kalu tak ada apa2 hal.....

Melalui blog nya juga, Kak Ina suka berkongsi pengalaman dia bercuti di merata-mara tempat. Siap dengan pelbagai tips dan trik lagi. Banyak kali bila saya survey tempat2 menarik, mesti blog Kak Ina KL ni akan muncul..... memang seronok baca pengalaman dia berada di tempat2 yang menarik.....

Jangan tak tahu, Kak Ina ni rajin tau masuk pelbagai peraduan...tak kira la hadiahnya macam mana....... kecik ker, besar ker,  murah ker, mahal ker, sumer dia masuk. Sebab utama adalah menyokong blogger lain sambil berkenal2 lan sesama blogger. Murah rezeki Kak Ina ni....

Jadi pada mereka yang ingin menyertai Peraduan anjuran Kak Ina, masuk la wei......... tak kisah la menang atau tidak sekurang2 nya kita dapat berkenalan dengan blogger baru dan lama kan?

Tarikh tutup ialah pada atau 28hb Febuari 2013   pada atau  jam 12.00 tengah malam hari tersebut 

Contest "Jomlah Join Contest Blog Kakinakl.com" adalah anjuran Kakinakl bersama Eyriqazz , Kutooobamboo, dan jaakechik 
  
Nota kaki : Jom ramai-ramai meriahkan peraduan ni!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...