Saturday, February 09, 2013

Botol air 2 liter

Akhirnya dapat juga beli botol air 2 liter yang berstraw.............

Ingat bila dah kerja ni tak der la nak usung botol air ke tempat keje............. nampak nya memang perlu. Selama ni bawa botol air tupperware yang 1 liter. Taoi tidak mencukupi untuk di minum seharian di pejabat.

Baru-baru ni nampak pula botol air yang ada straw.... tapi dari produk kesihatan herbalife. Dan dengan ehsan kawan pejabat, berjaya juga saya milikinya.

Botol air herbalife - 2 liter (RM27.00)


Agak susah juga nak minum air tanpa straw, ialah buruk benor nak mengogok bila minum.Nak guna cawan sangat malas, nanti nak basuh, klau biar tak berbasuh nanti di masuki habuk pula.

Ada juga try usha kat pasaraya kot-kot ada yang berstraw, nak gak beli....... tapi tak ada. Jadi nak tak nak, minta la jasa bbaik kawann opis belikan...hik3

Nak beli yang 1 liter pula, nak  bagi Danial pakai untuk ke sekolah. Senang sikit kalu ada straw, cepat sikit habis berbanding kene gogok kan?

Jadi badan saya dapatla 2 liter air sehari kan?hik3

Korang pula macam mana minum untuk memastikan badan cukup bekalan air? share la sikit tips..........

1 comment:

  1. salam, member sumijelly ade jual lg tak btol air herbalife ni yg 1 liter. sy nak beli satu. member sy kt sini jual yg 2liter rm39. mahal tu,sumi bl murah je yea...nnt tlg emelkan sy ye aswanida_84@yahoo.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...