Saturday, April 07, 2012

Kakak oh kakak!

 Tetiba macam pelik kan.. tetiba saya nak panggil kakak saya...hahahaha.....

Meh la baca meh.. saya nak cerita satu benda ni.....

Ini adalah gambar masa tahun 2008... masa ni kami sekeluarga bercuti ke PD....

Dari kiri sure kenal siapa kan?? yang tudung biru adalah Kakak Ipar saya yang nombor 2... so... kira kakak juga kan..? Wah.. namp sungguh kekurusan saya...

Ok.. pas tu ada lagi yek gambar kami bersama...meh tengok meh...

Ini pula masa tahun 2011...masa ni lagi 1-2 bulan nak menunggu hari nak bersalin.. eh.. tapi kalu tengok balik.. macam tak mengandung kan?? kan?? hahaha. Ok.. nampak juga saya jenis yang tak mudah naik badan...

Dari kiri tu tentulah kakak saya.. dan belah kanan tu pula adik saya..

Sebenarnya kan... kan.. kan.. saya nak buat ucapan sempena Hari Jadi kakak saya la...



Hari ni adalah 7.4.2012... hari jadi kakak saya...yang ke??? eleh... sibuk la nak tahu... koran gkira la sendiri.. dia lahir tahun 1976 la...

Kakak saya yang mana?? ala.. yang ni la...

Rasanya kali terakhir saya jumpa kakak saya dalah bulan Desember 2011, masa tu kakak saya menjaga anak saya tak sampai 1/2 bulan jer...hahahaha. Eh..kira lama jugak yek saya tak jumpa dia.. skrg pun dah bulan April..huhuhu

Walaupun begitu, kami sentiasa berhubung melalui TELEFON.. dan dah tentula si adik jer yang rajin call kan... maklum la kakak saya surirumah sepenuh masa.. jadi sila jangan membebankan dia dengan menghabiskan kredit prepaid dia kan..hik3..

Jadi.. kepada kakak saya yang saya sayangi :

Selamat Panjang Umur, murah rezeki dan juga sentiasa sihat sepanjang waktu tak kira la di maan jua dikau berada... Ko kene jaga kesihatan.. sebab ko jaga anak orang reramai...pas tu ko kene jaga anak ko lagi seramai 6 orang tu... jadi.. KESIHATAN itu perlu!! hahaha

Jadi kepada yang tak tahu, kakak saya juga ada BLOG tau..eleh, itu pun sebab saya yang ajar...Jadi jemputla baca blog kakak saya sekali yek...



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...