Saturday, April 21, 2012

Pernah minum susu Anlene??

 

 Hari-hari saya tengok iklan mengenai susu Anlene ni  tiap-tiap hari.... mengenai tulang yang akan reput sedikit demi sedikit mengikut peredaran masa dan usia...

Wah.... takut pula bila tengok iklan macam ni kan? Sudah la saya ni jenis yang kurang minum susu... sejak mengandung susu tepung la saya paling tak suka minum. Minum pun sekadar merasa sahaja tidak la menjadi rutin harian pun....

Kini usia saya sudah pun mencecah 30 an... di mana makin lama makin berusia la saya.. dan untuk itu saya telah pun berjaya membeli sebungkus susu anlene yang kecil...hehehe

Saya beli perisa Coklat dan mengikut usia iaitu 19-50 tahun... huhuhu.... Kalu perisa biasa mesti saya tak lalu minum...baik la saya ambik perisa coklat dahulu..

Kini sekurang2 nya saya kene minum susu Anlene untuk menjaga tulang saya... ewah... baru la nak jaga tulang.. selama ni tak jaga..keh3....

Susu Anlene ni saya biasa bancuh dengan air sejuk sahaja... sebab baru sedap sikit nak minum... tpai memang sedap pun kan.. kalu tidak tak laku la air sample yang kat pasaraya selalu bagi tu.. mereka memang bancuh dengan air sejuk gak kan?? hehehe

So... kini saya akan cuba minum sekurang2 nya sekali sehari walaupun di syorkan 2 kali sehari.. sebab saya takut lupa nak minum. jadi dapa tminum sekali sehari pun ok gak kan??

Jadi nak tahu la.. ada ker sesiapa minum susu macam ni? ialah mungkin selain anlene ker?? hehehe



 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...