Wednesday, April 25, 2012

Tea Party with Trudy & Teddy!!

Apa?? Tea Party with Trudy & Teddy? Oh tidakk!! Haruslah sertai kan?? kan?? emmm… mana leh tak g, sebab pakaian Trudy &Treddy sumer cantik-cantik belaka.

Tak caya?? Lihat la anak bujang saya bergaya dengan baju Trudy &Treddy

Kain nya memang sangat lembut dan sedap bila di pakai. Zulfadhli tak meragam malah suka bila saya pakaikan pakaian ini.Bukan saya pemakai, malah saya selaku ibunya pun sangat suka dengan pakaian ini.

Kebanyakkan pakaian Trudy & Treddy memang sangat mengikut peredaran semsa di mana setiap reka bentuk sertawarna nya memang memenuhi citarasa pembeli. Lagi pun harga amat tidak la terlalu mahal dan boleh di beli oleh sesiapa sahaja.

Jadi saya ingin sekali menyertai acara minum petang bersama Trudy & Teddy pada 20 May 2012 ini…. saya harap dapat berpeluang ke sana!! Yeahhhh….

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...