Sunday, June 15, 2008

Selamat Hari Jadi Suamiku.........

Visual Poetry - ImageChef.com"Selamat Ulangtahun Kelahiran Abang"



Hari nie 15 June, ulang tahun kelahiran suami ku.......
semakin hari semakin bertambah usia suamiku.....
hehehehe.......

Hadiah??
heheh....actually x bagi pun......
Just ucapan jer.......
nanti la.....aku masih x terfikir lagi nak bagi apa...
selalunya hadiah kalu aku beli pun x kira hari pun...
rasa nak bagi..terus beli.......
hehehehe.........

Apa yang aku harapkan.......
hanya la sebuah keluarga yang bahagia
di samping anak-anak tercinta.......
aku harap........kebahagaian sentiasa bersama kita.....

Abang,
Ayang amat menyayangi dan mencintaimu.....
hingga ke akhir hayat.......
Selamat panjang umur dan dimurah rezeki....
Amin............


ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

2 comments:

  1. princessredtulip3:17 PM

    sELamaT haRi jadi gak Abang.... hehehehe... auuuwwww..........

    ReplyDelete
  2. sumijelly8:11 AM

    oit...........
    suami sapa punya nie wei??
    ko ker aku??
    konpius kejap aku.........
    hahahaha...............

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...