Friday, June 20, 2008

Seutas JAM TANGAN

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more



Salam sumer....
hari nie aku nak kongsi sikit cerita gembira kat sumer.......
gembira ker??......
heheheh.....x der la gembira.......
tp leh lah mengembirakan juga..
hahaha...

Malam tadi , aku dpt JAM TANGAN dari Suami ku...
Dia hulurkan sekotak jam.....
aku pun buka la.......
memang betul la jam.
Jam REAL bukan jam mainan yek......

Aku rasa, dah lebih 8 tahun aku x pernah pakai JAM
kiranya nya, tahun nie tahun bertuah aku la...
aku dapat JAM tangan..
x kisah la apa jenama pun....
ygn penting dari orang tersayang.....

Betul..8 tahun aku x pernah pakai jam..
aku kalu nak tau pukul baper masa tu...
HP la tempat akan aku rujuk......
x pun, dengan selamba jer...
aku gapai tangan kawan aku, tuk tengok jam...
kalu kat luar..leh la bertnya kat sesiapa......
siap tunjuk tangan aku yg x berjam....
ialah, kang takut orang x percaya lak kan.......

Tapi apa2 pun....
semalam adalah hari GEMBIRA la bagi ku.....
walaupun SEUTAS jam yg x berberjenama.....
yang penting dari orang yang aku sayang.....

Thanks abang!!!!..........

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

4 comments:

  1. princessTulip1:01 PM

    wah sumi ada jam la... hehehehe.. 8 tahun tak pakai jam? biar betik ko neh. aku ni kalau tak pakai jam, sanggup patah balik kat umah... tak biasa la.. sbb aku perlu tgk jam kerana masa itu emas... huhuhu... lilo jom beli jam Guess.....

    ReplyDelete
  2. sumijelly1:50 PM

    la betul la lip..
    last sekali aku pakai tahun 2001.
    masa aku kerja kat Isetan.
    aku x pakai jam sejak bateri jam aku kiok......
    lepas tu aku dh x pakai langsung.....
    hahaha............

    ReplyDelete
  3. hahahahah... aku pun dapat jam masa besday ari tu.. jam swatch... cun woooooooooooooo.. pun dr org2 tersayang.. ekekeekeke

    ReplyDelete
  4. sumijelly12:28 PM

    hehehe............sama la kita............. :-)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...