Monday, June 16, 2008

Selamat Pengantin Baru Zaidi

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

Semalam..15 June.
kawan sekolah rendah aku kawen lak......
seronok aku......
sbb sambil tgk memeber kawen......
sempat la jumpa kawan2 sekolah.....
lama tu....kawan dr Sekolah Rendah yek.
bukan Sekolah Menengah tau......
korang kira la baper lama tu.
dr tahun 1987 - 2008......
lama kan??
hehehe...............

aku lebih suker.....
berkawan.kalu x berhubung selalu.
tp bila ada event, jgn lupa member dh ler.....
sbb......x semestinya....
x bersama selalu......kita terputus perhubungan....
selalunya....yg jrg jumpa la lebih rapat...
tul ker aku tulih nie??
hehehe.......

Anyway....
Selamat la menempuh kehidupan baru.....
kehidupan yg penuh dengan pancaroba....
heheh.......

"SELAMAT PENGANTIN BARU ZAIDI"

4 comments:

  1. pengantin baru...11:37 AM

    ape pun terima kasih ah ko org sume sudi datang ke majlis perkahwinan aku tempoh hari....aku pun gembira tgk gambar korang ngan kami ...semoga gambar ini akan di abadikan dalam family aku....aku akan ingat ko org sume selama nye......kalau ade ape2 yg terbaru nanti...jgn lupekan aku lak....bagi je tahu aku...kalau tak de ape yg menghalang ,aku akan cuba hadir kan diri...ok...terima kasih banyak2....salam manis dari pengantin baru 3 minggu,....hahahaha.....
    assalamualaikum........................

    ReplyDelete
  2. sumijelly2:16 PM

    huhuhu.............
    sonokkan jadi pengantin baru.......
    nanti jadi macma aku.........
    pengantin lama.....
    hehehe..........
    apa2 pun.....
    semoga berbahgia.......
    AMIN...........

    ReplyDelete
  3. ulek.mayang....5:11 PM

    pengantin baru pun nanti jadi pengantin lama gak lah kan,.....
    hahahaha......ko pun cam tu ah...bahagia ke akhir hayat..........

    ReplyDelete
  4. sumijelly7:52 AM

    AMIN.....................

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...