Tuesday, October 21, 2008

Jamuan di MTC, Jalan Ampang


MTC



Hari nie ada Jamuan kat MTC, Jalan Ampang.....
Mak aih.....makanan jgn cakap la....
memandangkan aku dari Pelancongan kan...
maka ada 14 buah negeri yang menyajikan makanan......
ada berbagai2 la jenis.....
sampai dah x larat nak makan dah.......
sumer nya aku rasa......

Makanan



rugila, datang tapi x merasakan....
memang kenyang giler la aku rasa.......
hehehehe,...........sampai malam aku rasa kekenyangan tu.......

dapatla aku snap gambar penyanyi ni....
aku suker lagu dia, sumer best....
ARIS ARIWATAN.........
tapi dia dah nampak tuwer la......
hehehe.........

Aris

4 comments:

  1. huh! letak gmbr aris ariwatan jerk...buh arr gmbr kitew tgh mkn....huh!

    ReplyDelete
  2. Makanan melimpah ruah kat Malaysia nih.

    ReplyDelete
  3. sumijelly6:45 PM

    sbb melimpah ruah la nak merasa......
    kata FREE.......
    huhuhuu

    ReplyDelete
  4. [...] kak Kiah ngan kak Lina. Berdua bersama jer… memana g, ada jer.. jamuan tahun lepas pun dengan derang gak aku g.. hehehe…. jemput makan kak kiah ngan kak ina… [...]

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...