Thursday, October 09, 2008

Kad Raya dr Teman Tersayang.........

Salam Syawal...........
Puasa Sudah, Raya pun sudah...........

Hehehe.............tradisi menghantar kad raya masih lagi kekal.....
aku ngan teman2 cyber berpakat....
setiap tahun mesti 'melayangkan' sekeping kad dari semua......
kami ber lapan termasuk aku la.......
tp, yg pasti aku akan mendapat 7 keping kad raya.......

tp....setelah habis poser hari tu...hingga saat ini.....
aku hanya terima 5 kad raya aja..........
rasanya lagi 2 x sampai atau pun sangkut dimana2..........

Kad Raya
kad raya dari : Mijot, Kak Zua, Tulip, Anis dan Lily
(Kak Chik ngan Nurul x dpt lagi!)

Isi kad
(ni dr dalam kad raya lak......hehehehe)

so....aku ingin mengucapkan Terima Kasih dari teman2 aku ...........
kerana sudi melayangkan sekeping kad walaupun dibeli di kedai untuk ku.........
aku harap, tradisi ini akan kekal sampai bila-bila.......

Selamat Menyambut Hari Raya yek................

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...