Sunday, October 19, 2008

Beraya ke rumah Kubtiah

Raya



Akhirnya.............sampai juga aku ke rumah sepupu aku yang satu nie.......
jauh tul...........nuuuuunnnnnnnn di Rawang......
atas lagi Country Home.....
ishk....ishk............
mengenangkan dia sepupu aku yang rapat.....
sampai juga aku ke rumah dia......

Aku g ngan sepupu aku yg satu lagi......Ayu......
dan kami juga la orang pertama yang sampai,
orang pertama juga yang menghabiskan nasi ayam...
orang pertama juga la yang menyepahkan rumah nya.......
kehkehkeh,...........
maklum la...bawa anak memasing........
rumah pun jadi berselerak.......

Thanks kubtiah atas jemputan ke rumah ko.......
kalu nak datang sesaja ke rumah ko tu.....maybe lambatla...
ada hal baru leh datang.........
maklum la....jauh juga umah ko tu....
hehehehe..........

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...