Monday, July 07, 2008

Selamat Pengantin Baru Juliati

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more



Hai.........nampaknya bertambah lagi la kawan aku kahwen......
nampaknya, Juliati pun mengikut jejak2 pengantin....
kehkehkeh.......
Selamat pengantin baru yek Ju dan Kholid.......
semoga kekal ke akhir hayat......

x ramai yang aku dapat jumpa,
itu pun aku pergi ngan Balqis, Rohana, Zaidi, Syawal dan Mardost.....
walaupun x ramai, tetap meriah juga..
mana x meriah.....lagu berkumandang kemain kuat...
sampai rasa nak pecah gegendang tinger aku.......
hehehe........

Ju lak berseri2 di hari persandingan.....
alhamdulilah.....termetrai la ikatan sebagai suami isteri....
semoga berbahgia melayari nya.....
pada yang lom kawen tu......
cepat2 la kawen........
leh aku merasa nasi minyak korang lak....
kehkehekeh.....

K la...........
Samat Pengantin Baru yek Ju......
cepat2 menimang cahaya mata yek......
chow!!!!!!!

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

2 comments:

  1. princessTulip5:07 PM

    "Hai………nampaknya bertambah lagi la kawna aku kahwen……"
    kawan la.. bukan kawna....

    ReplyDelete
  2. sumijelly11:39 AM

    ye la.......
    ye la.....
    aku edit balik.............

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...