Thursday, July 24, 2008

Lelong......lelong......

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more



hahaha......jahat nya aku.......
ni camera sapa yang punya.......
cepat....cepat............
mesti kawan aku marah.........
sbb sesuker mak bapak aku jek nak lelong camera orang.......

korang tgk la.....kaler camera nie.......
warna apa?? PINK........
sah.pompuan punya kan..........
kehkehkeh.......
memang la pompuan.......
anak dara punya tau.......

rasa2 nak jumpa ngan tuan camera nie...
meh la jumpa aku dulu.......
aku kasi atur perjumpaan..........
mana la tau.......kot2 tersangkut.......
tp x leh la..........
tuan camera nie dh berpunya.....
tul x tuan camera???

mana lak tuan camera nie........
oit......bangkit la......
ko tido lagi ker???
hahahahaa...........
nasib la.........
camera ko aku wat topik.......
hahahaha..........

2 comments:

  1. princessTulip2:09 PM

    kamera sapa tu sumi? tolong tanya kat tuan dia.. dia nak jual brapa harga. aku pun minat gak nak beli....

    ReplyDelete
  2. sumijelly2:07 PM

    kehkehkehkeh....................

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...