Thursday, July 03, 2014

Hadiah terbaik untuk orang tersayang!

Salam Ramadahn semua... wah. hari ni dah hari ke 5 berpuasa. Macam mana semua?Semoga ibadah puasa kita di berkati dan juga di rahmati.....

Baru-baru ni saya mendapat khabar berita mengenai pemergian kawan di pejabat lama. Meninggal ketika hendak membeli juadah di bazar ramadan Putraijaya..........

Tak sangka, dalam usia 34 tahun dia telah di jemput Allah semasa kita menyambut ramadhan yang ke 2 ketika itu. Lihatla ajal maut tidak mengira usia dan juga waktu. Di mana-mana pun boleh berlaku....

Ketika ini saya teringat, adakah ibubapa saya mempunyai insurans untuk diri mereka? Yer.. rasanya tidak ada. Teringat saya dahulu ayah saya pernah mengalami patah jari kakinya kerana terlanggar kerusi sahaja... banyak kali gak patah...

Belum lagi dengar keluh resah mak saya ketika tidak sihat. Dengan badan yang kini sudah meningkat tua... segaa kerja berat tidak dapat di lakukan lagi.


Dan kini ibu dan ayah saya sudah berusia melebihi 60 tahun dan di kategori sebagai warga emas.

Jadi sebagai anak, mestila ingin memberikan perlindungan kepada iby dan ayah kita kan? Jadi dalam sedang mencari-cari apakah hadia yang bermakna boleh diberikan, terjumpa mengenai AIG INJURY GUARD yang boleh dijadikan hadiah kepada orang tersayang iaitu ibubapa kita.

AIG Insurance kini menawarkan Pelan Insuran ‘Injury Benefit’  yang untuk melindung warga emas. Antara manfaat yang diperolehi dari pelan insuran ini adalah :

1. Melindungi anda sehingga umur 85 tahun

2. Membayar di samping polisi-polisi lain
  •  Injury guard akan membayar di samping faedah-faedah yang anda terima jika andamempunyai polisi insurans yang lain.
 3. Perlindungan 24 jam di seluruh dunia Injury guard melindungi anda di mana-mana anda berada.

4. Daftar diri dengan mudah melalui telefon
  • Dapatkan injury guard dengan menghubungi pegawai perhubungan kami melalui telefon. Tiada borang. Tidak perlu beratur. Tidak perlu pemeriksaan kesihatan.

5. Perlindungan sehingga rm500,000


Injury guard membayar:  
  • Pampasan tunai sehingga rm80,000 untuk kecederaan akibat kemalangan seperti retakan tulang,  terkehel, melecur dan kecederaan dalaman.
  • Pampasan tunai sehingga rm350 sehari sehingga 200 hari jika individu yang diinsuranskan dimasukkan ke hospital akibat kemalangan.
  • Sehingga rm300,000 untuk kematian atau kehilangan upaya kekal akibat kemalangan.
  • Bayaran tambahan sehingga rm50,000 jika individu yang diinsuranskan mengalami kehilangan upaya kekal akibat kemalangan.
6. Serendah rm0.93 sehari
  • Premium bulanan yang berpatutan kami tidak akan meningkat dengan peningkatan usia anda.
7. Perlindungan serta merta
  • Dapatkan perlindungan serta-merta setelah pembayaran anda diterima apabila anda membeli Injury  Guard melalui telefon.

Pelan harga yang ditawarkan oleh Injury Guard seperti berikut :


Untuk keterangan lanjut, bolehla melayari website ini - AIG Injury Guard

Dan tontonilah video ini korang pasti tertarik dengan tawaran yang diberikan oleh AIG Injury Guard - http://www.youtube.com/watch?v=OEXYIqopMrs



Jadi hadiahkan yang tersayang dengan perlindungan yang terbaik!!

Mereka memerlukan perlindungan ketika kita tiada di sisi mereka.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...