Monday, July 23, 2012

Hari ke-3 Ramadhan


http://shafiqolbu.files.wordpress.com/2011/08/doa-ramadhan-hari-ke-3-sq1.jpg 
(kredit gambar : Shafiqolbu)

Wah........ hari ni aja dah masuk hari ke 3 di bulan Ramadhan... eh.. eh.. baru sibuk nak update blog..keh3...

Maklum la.. sangat penat.. jadi tiada IDEA nak di curahkan... tapi yang nyata... adik saya sudah pun selamat melahirkan cahayamata yang pertama.. dan ahri sabtu lepas saya baru je jenguk di di Meru, Klang....

Selalu saya memang berniat puasa sebulan.. tp tiap malam akan berniat untuk esoknya bersama-sama anak saya.... tapi kalu kita memang dah berniat nak puasa sepanjang puasa sebulan pun sebenarnya puasa kita sah juga kan?

Emm.. masih ada beberapa jam sebelum buka puasa... agak2 apa yek menu saya hari ini?? hehehehe.....

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...