Thursday, July 19, 2012

Alhamdulilah, sudah selamat bersalin!

Alhamdulilah......... akhirnya sudah bersalinnnnnnnnnnnn........................eh..jap.. jap.. bukan la saya yang bersalin tetapi adik saya Norfa yang bersalin...hehehe

Mesti korang suspen jer kan.. ala..rileks la.. saya kan dah ada 4 orang anak.. tak kan la kalu saya ngandung tak cerita kat blog kot?? klau tak cerita tu bukan sumijely la namanya...keh3

Alhamdulilah.. ibu dan anaknya sihat walafiat...

Adik saya melahirkan anaknya hari ini iaitu 19 July 2012 bersamaan 29 Syaaban 1433 pada pukul 1.44 petang di Pusat perubatan & bersalin UMRA, Shah Alam secara NORMAL... syukur sangatt....

Nah..perkenalkan si comel itu..............


Nama : Muhammad Hanif Naufal
Tarikh Lahir: 19 July 2012
Berat : 3.4kg

Buat masa sekarang dia masih lagi di Hospital... dan saya jangkakan dia akan berada di rumah mertuanya di Meru...ok..sapa orang meru leh la datang lawatnya.. terutamanya Dato Jai.. dia mesti tau pergi rumah adik saya tu...hahaha

Okla... lusa dah PUASA kan... jadi pepaham jerla kalu dah dalam pantang tu... makan pun kene pantang walaupun tak poseer kannn??hik3...

Apa2 pun saya sangt gembira kerana adik saya sudah selamat segalanya.. sekarang pula akan menjalani waktu berpantang pula... dan saya harap adik saya dapatlah menyusukan badan sepenuhnya untuk anak nya itu.....

Tahniah adik ku kerana sudah bergelar Ibu kepada anakmu....


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...