Tuesday, March 25, 2008

Setelah 4 tahun berlalu...........

Photobucket

hehehe.............ni nak citer la cikit kan....
mesti korang pelik.....
asal la aku g tayang tiket wayang nie......hehee........
nak dijadikan citerla kan.....

hari tu aku Emergency Leave.....
ada lah masalah teknikal........
aku ngan suami aku cuti sesama la pulak tu.........
dh settle problem.......x tau nak buat apa.......
anak2 pun dah aku htr kat TASKA......

di sebabkan ada masa terluang......aku pun cadang la.....
ajak g tgk WAYANG.......
lagi pun dh lama x tgk wayang...
rasanya..... aku tgk pun sebelum kawen kot.
huhuhu......punya la lama........
nak pulak anak ada.....lg la x leh tgk........

puas la pikir nak tgk citer apa........
aku pun main redah jek g panggung wayang tu..
sempat la sms kat member aku tanya pasal harga tiket wayang......
dh lama x tgk wayang la katakan.........

cari punya cari...........
aku pilih citer JUMPER.........
yg mana ketika itu...tgh hot diperkatakan.....
okla citer JUMPER.....cuma x pueh hati...
ending nya...habis x best langsung.......
hehehe............

apa-apa pun........dpt la aku kuar berdua ngan suami aku..
lama x berdua.nak pulak tgk wayang...
hehehe......

2 comments:

  1. Excellent posting.
    Good luck.

    Untuk mengelak tragedi sama berulang kembali, dan demi keselamatan anak-anak kita, kami sedang menganjurkan kempen ke seluruh dunia, memaparkan gambar NURIN JAZLIN JAZIMIN di blog-blog di seluruh dunia pada 25 April 2008. Janganlah kita melupakan NURIN JAZLIN.

    ReplyDelete
  2. Anonymous11:03 AM

    WAA...lamo gak den tak poi nengok wayang..
    bukan apo..dah lamo tak boduo dgn laki den...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...