Friday, March 21, 2008

Kursus Induksi Umum di Bagan Lalang

hehehe............hari tu g kursus kat Bagan Lalang, Sepang.
Selama 9 hari......
memula tu...malu..segan..dan sopan...
dah kenal........kuar sumer perangai memasing...hehehe

seronok beb......maklumla...
lepas dari tekanan kerja.......
aku??biasala.....semua aku layannnnnn............

Photobucket
(ni gambar siri 2..ramaikan...)

ni gmbr masa terakhir kursus........
seramai 68 org.....berbagai jabatan.....
tapi di dalam 1 kementerian.....

Photobucket
(amoi, ina, diana dan aku)

hehehe.........ni group aku la.
sempat tu berposing sementara tunggu Fasilitator muncul.....
masa nie dah rapat sikit dah....
dah mula berkenal-kenalan..........

Photobucket

ni kumpulan aku...
kumpulan A1..heheheeh.
ni idea Amoi la nie..
dia yg terfikir.
yg lain sumer tgh blur.hahahaha
aku? lagi la blur...hahahaha

Photobucket
pergghh.sempat lagi berposing tu.
derang nie kan.
pantang nampak camera.
ada jek gmbr derang...hehehehe


Photobucket
ini acara sukan lak...
penat woo...........
so.masa tuk bergambar la pulak............


Photobucket
mandi time.............
hehehe...time nie memang best giler........
mandi sambil menyelam...
hehehe............masa nie budak pompuan jek concer..
lelaki tidak dibenarkan joint....
hahahaha.......


Photobucket
makan time.............masa last day.
makan BBQ......
sumer tgh lapor.
tunggu makanan.......


Photobucket
hehehehe.......makan pun smpt lagi posing tu......
peace...........

memang best giler la.
dapat kawan sambil menambah ilmu di dada...
kepada kawan2 yg sempat ku kenali.
selamat bekerja dengan bersungguh2..
hehee.......kalu jumpa tgh jalan.
jgn x tegur yek.....

~peace~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...