Tuesday, March 31, 2015

Perlawanan Bola Sepak Mini antara PASTI Kawasan Serdang

Ahad lepas... Zulfadhli ada perlawanan bola sepak mini antara sekolah PASTI kawasan Serdang... last minute baru tahu.. Jumaat malam baru ustazah pasti call minta hadir...

Mujur la minggu lepas saya x der ke mana-mana tempat yang jauh.. dan berada di rumah aja...hehehe



Sampai jer sana kene pakai aksesori tambahan sikit.. sbb ada perarakan masuk padang sebelum memulakan perlawanan...

Ada 2 jenis perlawanan... Bola Jaring bagi pelajar peremuan, bola sepak bagi pelajar lelaki.

ada 10 pemain.. 7 pemain tetap.. 3 pemain simpanan.. anak saya tu pemain simpanan la .. ada 1 pelajar tak dapat hadir.. jadi kene la anak saya main bergilir2...







Dari pukul 8.00 pagi sampai 12.00 tengahari la saya menunggu... makin gelap dah Zulfahli.. sebab panas terik kan.

Ada 1 pelajar hidung nya tetiba berdarah... mungkin sebab cuaca panas dan kurang minum air putih la kot.. cepat2 saya suruh cikgunya donggakan kepala pelajar tu supaya darah tak mengalir keluar...

Mujur Zulfadhli kerap minum air putih.. risau juga...

Seletah main bergame-game.. akhirnya PASTI SITI SARAH dapat tempat ke 4..hehehe

Boleh la.. tapi saya tak tunggu sampai habis.. sebab harus bekejar ke sekolah agama Iskandar dan Danial pula untuk ambil kad laporan peperiksaan...

Gini la kalu anak semua belajar kan.. kene la bahagi2 kan masa..hehehe

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...