Tuesday, November 12, 2013

Melawat Muzium Trick Art di ICT, Shah Alam

Sapa pernah g Muzium Trick Art kat ICT Shah Alam tu?? haaaaaaaaa......... akhirnya saya dah berjaya sampai situ *eleh tu pun nak bg tau** hahahah

Yerla... susah woo nak g sana tanpa anak2 ok.. ni g dengan kengkawan jer... kalu bawa anak rasnaya tak akan tercapai la hasrat di hari nanti nak bergambar sakan...hahahaha


Muzium ni terletak di kawasan sho lot... mereka jadikan tempat perniagaan...

Banyak juga kedai yang telah diubah suai jadi tempat permainan...

Okla.. malas nak citer panjang.. meh la tengok gambar.. nak citer lebih2 pun kan reti pun..hik3












Ok... tu gambar seorangkan.. jadi ini pula gambar kami berempat...

Tak dapat ambik gambar bersama.. sebab kalu ambik mesti salah seorang tak akan ada di dalam gambar.. nak tak nak tebal muka minta org snap kan..hahahaha




 


Banyak gak la gambar 3D kat situ... kira kene pandai bergambar baru nampak gambar tu seolah2 hidup dan menjadi...

Lagi satu nak ambik gambar kene muka tak malu.. tebalkan la sikit muka tu kalu ada orang.. kalu tak ada orang seronok la berposing sakan. .sebab tak ada yang perhatikan??

Sebaik masa kami sampai x ada orang ramai.. jadi sangat seronok la bergambar sakan.. perlbagai gaya dan aksi la kan masing2 buat...

Jadi kene pandai2 la pilih hari nak g tau.. sebab kalu g masa ramai orang memang nak berposing tu sangat limit sebab ramai pandang dan mula la ramai juga nak bergambar kan??hahaha

Ok..sapa yang ingin pergi boleh la terus menuju ke ICTY Shah Alam tu yek... bayaran seorang untuk masuk hanya RM10.00 sahaja.......

1 comment:

  1. Ada urusan di Shah Alam/Klang/USJ Subang Jaya i.e Summit USJ, Sunway, Alam Sentral, Kota Kemuning, SACC Mall, I-City, Wet World, ADTEC, CIAST, WISMA GM, UITM, UNISEL, MSU, POLITEKNIK Shah Alam atau sebagainya. Tempahlah homestay kami yang berdekatan dengan harga murah & berpatutan (RM180/semalam) dan boleh layari INTERNET @ UNIFI percuma. Layari blog kami untuk info terkini di http://onlinebookinghomestay.blogspot.com

    p/s: perkhidmatan sewa harian juga disediakan

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...