Sunday, January 27, 2013

Aktiviti semalam yang memenatkan.........

Semalam pergi Melaka............. ada kenduri kahwen sepupu my IR.... jadi dah alang2 g Melaka...............kita ronda2 Melaka la kan..... hik3

 Sejak ada instaplace.........sumer tempat saya check in.............hahahaha

 Ni gambar dalam kereta......... tema semalam warna oren........

Penat saya cari baju oren yang seakan2 baju anak saya........ akhirnya dapat juga....hik3

Sekali masa sampai kenduri kawen...... sama pula warna tema pihak perempuan.... oren juga... dah macam keluarga pihak sana lak...keh3

Temgok la anak2... kalu ada orang yang kuarkan gadget mesti berkerumun.....tak toleh kiri kanan
 Pastu kami jenjalan di kampung Jawa......

Tempat membeli belah barangan yang boleh di tawar2 sedikit harganya....
Banyak pilihan.........dari pakaian, seluar, pinggan mangkuk dan juga periuk belangga.........

Saya suka beli di sini...sebab sumer ada...... x yah g shopping mall... pakaian di sini ala2 macam harga pasar malam jer...hik3

Dan semalam sampai rumah dekat pukul 10 malam.......... perghhhhhhhhh........... memang pengsan la...berjalan sana sini... yela.. saya kalu cuti sekolah panjang2 hari tu tak der g memana pun..jadi alang2 tu bawa la anak2 berjalan kan?hehehe



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...