Friday, June 15, 2012

Selamat Hari Jadi my IR!!

Eh.. hari ni 15.06.2012...  ayo..yo... saya sudah lupa hari ni adlaah tarikh kelahiran my IR... adesss........ Saya persan pun pagi tadi tu pun sebab ada catat dalam h/p..kalu tak tak hengat.....

eh..eh..sapa kata tak ingat, saya ingat, tapi 2 hari lepas..lepas tu lupa balik.....apakah itu?? waaaaaaaa.............

 
 Eh... ni jerla satu-satunya gambar yang ada dalam album kamera saya.... eh.. baru pasan, tak der pula gambar berdua..hik3..

Sebenarnya my IR memang kurang bergambar bersama, dia lebih suka tolong ambilkan gambar atau lihat jer dari jauh.. betul.. kebanyakkan dalam blog ni kalu ada gambar dia... adalah sebab kene paksa dek bini dia yang gila bergambar....hahahaa

eh.. kita bukan nak citer pasal gambar okey.. ni nak ucap selamat hari jadi jer tauw.. korang ni suka la lebih-lebih....Okla... seyes sikit......

Di kesempatan ini saya ingin mengucapkan :

Selamat Panjang Umur, murah rezeki dan juga diberikan kesihatan yang berpanjangan..... 

Jadi sebelum saya akhiri entry ni, saya ingin berpesan :

Balik nanti jangan lupa bawa makan malam kat tempat best-best yek!! Kita g makan Pizza Hut yek...hehehehe

okla... cau cincau... busy pulak hari ni.. ni jer yang smepat di update...hik3




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...