Monday, July 13, 2009

Me and Redmummy

tuah ayam nampak di kaki...
tuah manusia siapa yang tahu... 8)

macm tu lah yang aku rasakan...
aku x tahu, kenapa aku mendapat tuah..
setelah sekian lamanya ingin berjumpa..
akhirnya tanpa dirancang...
aku ketemu jua.. :)

nelayan



Di Restoran Nelayan nie jua la aku ketemu..
actually aku g ke sana ada gathering sekolah rendah aku..
kebetulan ternampak kak Red di parking bay...
dengan sopannya aku menjerit...

"kak red..kak red"
"ingat saya x? (off course dia x ingat kan)"
"sumijelly la... yang mengandung dulu..dah barsalin dah"
"oh..dah habis pantang ker??" kak red tnya..
"dah..dah masuk 4 bulan"..

nampak gayanya, mcm kak Red amat sibuk sekali...
mungkin dia dh terlewat nak ke acara yg ingin dihadiri..
masa tu kat nelayan ada YOYOOH BLOGGER AWARD..
so...kiranya kebetulan la aku berada di tempat yang sama..

yoyooh



"kita ambik gambar sat" kataku

dapat la snap 2 picture...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
kakred n me

terima kasih pada kak red..
kerana sudi jua melayan aku walaupun sebentar..
tapi sayangnya, x dapat nak bergambar sakan ngan dia..
x perla kak red..sekurang2nya..
dapat jua jumpa kak red..

redmummy




Nota kaki :
kak red nampak lagi lawa dan cute di luar..
nampak comel.... lebih2 lagi dengan warna temanya..
thanks yek kak red...kerana sudi bergambar ngan sumi...


11 comments:

  1. huh! cam amek gmbo ngan artis jerk pn sumi neh. dah arr tipon den ptg tuh...igtkan ada citew gempaq ape tah? tp tuhla...mencik arr redmummy .com xley bukak.nyampah!!!
    .-= LaLa´s last blog ..nga alip nun ta wow kof =-.

    ReplyDelete
  2. tol..tol...
    x leh bukak.......
    kijam...kijam........ =( =(

    ReplyDelete
  3. sape redmummmy nih? 8)
    .-= yat´s last blog ..????Rapid Shooting???? =-.

    ReplyDelete
  4. salam sumijelly,
    kakyong dtg menerjah... :D
    kakyong add ur link yer..
    tp x janji ler leh dtg selalu, tp coba2 cari masa jln2... 8)
    .-= kakyong´s last blog ..Masuk Angin =-.

    ReplyDelete
  5. Salam ziarah..cmel blog ni..

    ReplyDelete
  6. admin5:14 PM

    oit... ko x kenal redmummy...
    dia tu pemes tau...
    g la tgk blog dia..
    ko click jer kat link aku nie.. :love:

    ReplyDelete
  7. admin5:15 PM

    terima kasih kerana sudi menjenguk blog yg x seberapa ni... :D

    ReplyDelete
  8. admin5:15 PM

    walaikumussalam kak yong,
    tima kaseh la dtg menerjah...
    nanti sumi link kan yek.. :D

    ReplyDelete
  9. meraba2 nak komen kat mana niii..., sesat kejap akak kat sini,nak ucap tima kasih sebab sudi lawat blog akak

    ReplyDelete
  10. admin1:22 AM

    hahaha...sumi pun meraba2 kat mana nak log in..
    sebab asyik tukar layout jer.. :)
    x pueh hati la selagi x jumpa yg betul pueh hati..
    hehehe.....
    thanks yek kak jenguk blog sumi :love:

    ReplyDelete
  11. [...] kali aku berjumpa dengan Kak Redmummy secara LIVE… hahahaha… suker giler aku ko..akhirnya berjumpa gak diva Red ni.. Never [...]

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...