Saturday, February 14, 2009

Makanan tengahari ku......

huhuhu....nak dekat bersalin ni....
selera aku bertambah-tambah lak...
tempoh hari g Check up..
aku nye berat badan berubah2 lak......

kat Klinik Semenyih, timbang berat dalam 65.1 kg
kat Spital Kajang lak, timbang berat dalam 64.5 kg
so.....timbang mana yang bermasalah.....???
confirm la aku akan ambik yg terendah 64.5 kg.......
hehehehe.......

Mc D



so......aku nyer lunch for tengahari di petang Jumaat ialah....
Set McValue Lunch McChicken Mc D la......
ala yang promosi RM5.95 (lom include tax tu)

resit



then aku tukor ke Air Milo....
sumer charge RM 7.61....

licin ko



sekali hadap jer........dh licin ko......
makan sebelum nak bersalin.....
sok dalam pantang leh pandang jer....
mana leh rasa kan? hehehehe...........

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...