Friday, February 06, 2009

[IKLAN] AGENSI MENCARI JODOH

iklan



wah..... wah....wah......aku wat iklan ker??
kehkehkeh........
x der maknanya......
aku terjumpa ini kertas masa on the way nak balik dr lunch.....
aku nampak ada kertas atas meja tu....
aku trs sambar.......
sekali kertas AGENSI MENCARI JODOH la pulak......

since aku dh jumpa...
aku masuk kan la dalam blog...
mana la tau, kot2 ada yang tengah mencari-cari kan.........
so...korang contact jer itu number....
so segala perkara yg tidak diingini adalah tanggungjawab memasing arr...
aku just promote kan jer AGENSI nie....
pepandai korang la macam mana nak wat....
huhuhu..............

no
(aku kasi close up cikit nombornya yek.......)

no 2
(udah dapat itu nombor...sila call,

tp apa2 pun jgn tnya aku pasal AGENSI ini k... aku dunno tau!!)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...