Thursday, November 06, 2008

Welcome NEW BABY GIRL!!!!

Salam, hehehe........
jangan ingat aku dah bersalin...
baru jer post entry semalam yang kandungan aku nak masuk 6 bulan
x kan la aku dah bersalin kot..........
hehehehe.......

Ni kawan aku punya baby.........
Kawan aku semasa aku kerja kat Kementerian, Putrajaya...
TAHNIAH pada Sulfaziatul kerana sudah menjadi seorang IBU!!!
"Ibu.......ibu....ko la ratu hatiku......."
ewah...ewah....menyanyi la pulak aku yek.......
hikhikhik.......

Ini la permata hati Sulfaziatul yang pertama


Baby sulfaziatul



Nama : Nur Fyra Irfya Bt Mohd Ilham
Tarikh dilahirkan : 16 Oktober 2008
Berat : 3.3kg
Umur : baru 22 hari
Kegemaran : Menyusu, menangis, tido dan jaga..... kehkehkeh.....



Ibu dan anak
ni mama nya.......hehehehe



linda & yatt
baby dengan aunty Linda dan aunty Yatt



Aku lum ada kesempatan lagi nak menjenguk dia lagi.....
insya allah, ada masa aku datang la yek........

Sekali lagi aku ucapkan TAHNIAH dan SELAMAT BERPANTANG.....

1 comment:

  1. sekilas3:35 AM

    ewah2...edit gambar
    guna software ape kak?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...