Wednesday, January 11, 2017

[DRAMA] 7 Hari Mencintaiku


Sebenarnya saya tak layan pun cerita ni.. sebab dekat kul 7 malam bersiaran kan.. time tu la nak masak, nak mengemas, nak menyediakan makan malam...hahahaha

Kalau layan citer ni mau tak berasap.. jadi saya ambik keputusan x yah buka tv pun..tunggu dah habis nanti tengok online..kah3

Jadi lepas dah tamat baru saya akan layan balik...ok la citer nya.. buat drama tak leh la nak bandingkan dengan menulis yang lebih detail lagi kan..hehehe

Saya sebenarnya dah baca pun buku citer ni... pada Tahun 2012 masa tu


Masa tu ada masa la layan novel kan.. anak kecik2 lagi... hahahaha

Pinjam ngan member jer novel.. kami tukar2 novel.. dia beli saya beli pastu tukar... nak di katakan buku Siti Rosmizah ni saya byk yang saya dah baca...

Antara novel-novel terbitan Siti Rosmizah ialah :

  • Andai itu Takdirnya
  • Andai Itu Takdirnya 2
  • Rindu Awak Separuh Nyawa
  • Takdir Itu Milik Aku
  • 7 Hari Mencintaiku 
  • Lafazkan Kalimah Cintamu
  • Curi-curi Cinta
  • Cukup Derita Itu


Cerita nya memang best.. Takdir Itu Milik Aku pun memang menyayat hati... kalau baca meleleh-leleh la air mata....hahahaha

Tapi feeling baca novel lagi menjiwai dari tengok drama...hahahaha

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...