Friday, April 22, 2016

Terima Kasih Sepetang Bersama Blogger 2016

Sabtu lepas... saya berkesempatan menghadiri SBB2016 di Dewan Campbell KL...

Ini adalah kali ke 2 bersama SBB...

Jadi, saya ringkas kan dulu kisah nya.. nanti saya buat 1 lg entry tuk segala gambar.. sayang la.. dah bergambar tak wat blog tuk kenangan..hahahaha

Sampai jer Dewan.... terus register


Dapat meja no 7... saya datang bersama sepupu saya.. tapi terpisah la kan.. x per.. layan jerla..hahaha


Sampai pun masih belum ramai orang.. jadi kita tinjau2 la sekitar nya....



Bergambar dahulu sebelum ramai peserta hadir....

Banyak sebenarnya gambar.. tak per.. nanti saya tempek next entry...


Jumpa dah member sekepala.. apa lagi.. riuh la sikit kan...


Memula duk belakang.. tapi disebabkan seminar kali ni menarik, tertarik dan memang ilmu yang bagus untuk di dengar.. kami beralih ke depan.. tumpang duduk jerla.. sebab tak der org duduk....

Dapat pula geng kaki bising dan kecoh kan.. memang syok la ...hahaha


Tahniah kepada para pemenang...

Tak kisah la.. dapat saguhati.. pemenang pertama.. dapat lucky draw.. tetap TAHNIAH!!!!!


Apa-apa pun.. memang seronok!!

Harap2 jangan la berhenti setakat ini sahja... teruskan lagi..  walaupun bukan menggunakan nama SBB.. saya tetap akan sertai!!

Terima kasih kepada semua penaja :




ok.. next entry.. gambar-gambar pula.. nak simpan wak kenangan.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...