Tuesday, October 30, 2012

Apabila Huzaiman demam...............

Hari  saya cuti......eh silap...... saya MC... saya kurang sihat gara-gara menyaga Huzaiman di waktu pagi.... panas nya tetiba naik tinggi........dan saya x boleh la tidur kan..kene la pantau suhu badan nya...


Risau pula..sebab dah hampir 3 hari masih belum surut demam nya... jadi nak tak nak kene gak la ke klinik lagi sekali untuk ambil ubat lain


Tu dia...sekali 4 ubat doktor bagi...... sila la telan yek Huzaiman... ubat demam, ubat sakit tekak, ubat batuk dan ubat antibiotik sekali Doktor bagi tu...

Dah la nak bagi ubat kemain susah......... meronta-ronta...hik3...

Jadi saya mohon dari pembaca sumijelly.com untuk mendoakann semoga anak saya cepat sembuh yek....!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...