Friday, May 29, 2009

Jenjalan habiskan cuti... (part 1)

seronok tol cuti panjang tempoh hari....
bila dah cuti panjang, langkah kaki pun kene la panjang kan...
seminggu sebelum aku nak masuk kerja tu...
suami aku kene g outstation...

aku?? apa lagi.....nak ikutttttttt.............
sanggup aku suh anak aku ponteng 'taska'
hahahaaaaaa..........
dah la minggu tu ada peperiksaan....
hahaha..... (mcm la peperiksaan SPM)

Samat Datang ke cherating



minggu pertama aku ke CHERATING.....
huhuhu..... 1 st time ko...
aku mana pernah g Cherating..
Cherating ker Cerating??
aku pun x tau..aku yg salah eja ker atau derang salah eja....

Resident Villa

aku menginap kat Residence Villa......
tapi bukan duk kat hotel tau...
aku duk kat Resort Residence Villa...

[caption id="attachment_945" align="aligncenter" width="300" caption="Ni la rupa resort nya...."]resort[/caption]

Resort dia?? emmm........ boleh la..
x der la best pun... nama pun resort..
ala-ala mcm duk umah kampung.
bezanya...ada air cond jer.....
hahaha..........

[caption id="attachment_946" align="aligncenter" width="300" caption="wah..wah.. anak aku.. suker tol kalu dapat bercuti"]depan resort[/caption]

disebabkan aku menumpang 'percutian' ni ...
maka, aku anak beranak duk dalam bilik jer...
nak kuar, kene tunggu la suami aku habis kerja...

[caption id="attachment_947" align="aligncenter" width="300" caption="pantai yang sudah kering kontang...hehehehe"]Pantai[/caption]

waktu petang tu aku kuar g Pantai Cherating...
permandangan kat pantai x la lawa...
sebab air tgh surut...
maka, x der la aktiviti memandi.....

walaupun x der aktiviti memandi...
aktiviti bergambar mesti la ada...

tepi pantai

ayah dan anak

danial dan is

is dan danial

wah...wah...bergambar sakan aku...
aku kan suker bergambar..
rugi arr g jejauh x bergambar.
hahahaaaaaa.......

huk aloh.x kan tu jer kan...
so...tunggu part 2 lak...
masih banyak lagi aksi nak kutunjukkan.....

bersambungggggggg....................


4 comments:

  1. Salam ziarah...

    ReplyDelete
  2. sumijelly4:57 PM

    terima kasih yek....
    sudi2 la jenguk selalu.......

    ReplyDelete
  3. [...] aku kan baru bersalin bulan 2, pas tu sibuk pindah umah, pas tu sibuk g teman my IR g outstation ke Cherating ngan Johor Bahru. Jadi x berkesempatan nak ke Penang. Selalu kalu kami g Penang atas urusan kerja [...]

    ReplyDelete
  4. [...] kerja, sempatla aku menghabiskan cuti bersalin dengan aktivit berjalan ker Cherating. Siap ada Part 1, Part 2 dan Part 3 [...]

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...