Wednesday, April 22, 2009

Macam hampeh jerk!!!

Ya Allah.....sakitnya hati ku....
dari pagi semalam sampai lani aku x dapat nak update BLOG lagi....
sebab nya....selalu sangat kuar "Internet Explorer cannot display the webpage"
macam hampeh jerk....

aku nak update blog pun x dapat...
mungkin area umah aku x leh terima coverage maxis...
kekadang ok...kekadang langsung x leh online....
nampak gayanya aku terpaksa la menangguhkan 'acara memblog'
huhuhu....

nanti la g umah parents aku....
pakai streamyx lagi lajusssssssss.................

1 comment:

  1. [...] kali mencuba menggunakan BroadbandMaxis di rumah baru di Bandar Baru Bangi. Tapi internet macam hampeh jer.. langsung x pakai pas tu..huhuh.Tapi malangnyadi sebabkan aku dalam pantang jadi x sempat nak [...]

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...